İçeriğe geç

Alo 170 Saat Kaca Kadar Hizmet Veriyor

170’i hangi saatlerde hizmet veriyor?

görüşme. Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.

ALO 170 hattı 7/24 açık mı?

Detaylı bilgi için ALO 170 Çağrı Merkezimizi 7/24 arayabilirsiniz. #hallo170mitdir #csgbakanaligi #sgk #iskur #myk.

170 şikayet edince ne olur?

İş Güvenliği Kanunu’nun gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlardan gelen raporlara dayanarak denetlenir. Denetleme sonucunda müfettişler cezai yaptırımlar uygular. İşverenler, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak İş Güvenliği Kanunu’na uymakla yasal olarak yükümlüdür.

ALO 170 hangi konularda yardımcı olur?

Kayıt dışı istihdamla ilgili şikayetler ALO 170 üzerinden yapılabilir. İnceleme yapılabilmesi için söz konusu işyerinin adı, tam adresi ve sigortasız çalışanların isimlerinin bilinmesi gerekir. Anlaşmalı boşanmalarla ilgili şikayetler ALO 170 ihbar hattı üzerinden kabul edilir.

ALO 170 hangi sorulara cevap verir?

Çalışma hayatına ilişkin her türlü soru, sorun, eleştiri, öneri, ihbar, şikayet, talep ve başvurularınız için ALO 170’e 7/24 ulaşabilirsiniz.

Kıdem tazminatı vermeyen işveren nereye şikayet edilir?

Tazminat ödemeyen bir işvereni nereye şikayet edebilirsiniz? Tazminat ödemeyen işvereninizi ALO 170 ihbar hattına veya Çalışma ve İş Kurumu il müdürlüklerine şikayet edebilirsiniz. Bu kurumlar işvereninize gerekli hatırlatmaları yapacak ve tazminat ödemesini almaya çalışacaktır.

ALO 170 nelere bakıyor?

İletişim Merkezimiz, çalışma hayatı ve sosyal güvenliğe ilişkin her türlü soru, öneri, eleştiri, ipucu, şikâyet, başvuru ve taleplerinizi kabul etmektedir.

ALO 170 cep telefonundan nasıl aranır?

Ancak Alo 170 ihbar hattına gönderilen talep/bildirim/şikayet daha sonra hukuki uyuşmazlığın konusu haline gelirse mahkemede gizlilik ortadan kalkacaktır. Son olarak Alo 170 Çağrı Merkezi’ne dünyanın her yerinden +90 216 170 11 22 numarasından ulaşılabilmektedir.

İşyeri paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim?

Başvurular/şikayetler yazılı olarak, yani dilekçe ile çalışanın işyerinin bağlı olduğu il/merkez sosyal güvenlik müdürlüğüne yapılmalıdır. Sözlü başvurular dikkate alınmayacaktır. Şikayet şahsen yapılabilir veya taahhütlü posta yoluyla gönderilebilir.

CİMER’e şikayet edince ne olur?

CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e yapılan şikayet başvuruları ilgili kamu kuruluşuna iletilir ve bu kuruluş tarafından incelenir. Başvuru sahibine başvurunun sonucu bildirilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde işleme alınır.

170 ne zaman cevap verir?

Uzmanlarımız iletişim merkezimize gelen tüm çağrıları doğrudan yanıtlıyor ve talepleri ilk görüşmede tamamlamaya çalışıyoruz. Çağrılara hemen cevap verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarımız ile hemen iletişime geçiliyor ve talepler en geç 72 saat içinde yanıtlanıyor.

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan Tüketici Danışma Merkezi “Alo 175”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm buldukları ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.

170’de hangi sorular sorulur?

ALO 170 numarası Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı adına hizmet verir. Bireylere sosyal hakları hakkında bilgi verir. İş hukuku ile ilgili soruları yanıtlar. Bu konularda bilgi almak isteyen vatandaşlar 170’i arayabilir.

Paramı alamıyorum nereye şikayet edebilirim?

“(1) Cezai suçlara ilişkin ihbarlar ve şikâyetler Başsavcılığa veya kolluk kuvvetlerine yapılabilir. (2) Valilik Ofisine, İlçe Valiliği Ofisine veya Mahkemeye iletilen tüm bildirimler ve şikâyetler ilgili Başsavcılığa iletilir.

172 nerenin telefonu?

Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110Gürültü ihbar hattıTAEK ihbar hattı172Trafik ihbar hattıKartlı telefon arızası122Elektrik kesintisi ihbar hattıScout Blood Bilgi Merkezi

Alo 170 nelere bakar?

Çalışma hayatı ve sosyal sigorta ile ilgili tüm soru, öneri, eleştiri, tavsiye, şikayet, talep ve kaygılarınız için İletişim Merkezi’mize,

İŞKUR cumartesi açık olur mu?

İŞKUR’un çalışma saatleri sadece hafta içidir. Hafta sonu, cumartesi ve pazar günleri hizmet verilmemektedir.

170 nerenin telefonu?

Alo 170, Çalışma Bakanlığı, İşçi hakları ihlallerinin mağduru: Maaş alamıyorum ve çözüm bulamıyorum. Mağdur olmam ve Çalışma ve Sosyal Güvenlik Alo 170 İletişim Merkezi’nin yaptıkları beni sıkmaya başladı. Her neyse, Türkiye…

Alo 170 nasıl aranır?

Ancak Alo 170 hattı üzerinden alınan talep/bildirim/şikayet daha sonra hukuki uyuşmazlığa konu olursa mahkemede gizlilik artık geçerli olmayacaktır. Son olarak, Alo 170 İletişim Merkezi’ne dünyanın her yerinden +90 216 170 11 22 numarası aranarak yurtdışından ulaşmak mümkündür.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

casino metropol Hipercasino bursa eskort şişli escort ankara escort bayan ataşehir escort casibom